Hodnocení firmy PPL CZ

*
*
*
*
*
225 hodnocení
Radek Sindelar
2.12.2016
*
*
*
*
*

Firemní zásilky doručují až večer kolem 18:00 hodiny a vždy je zásilka nějakým způsobem poničená. Viz. foto. PPL má bohužel stále moc zásilek a přeji jim brzký KONEC!!!

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
CabakovaJ
1.12.2016
*
*
*
*
*

Ani jednu hvězdičku si tato firma nezaslouží.13.11.jsem si objednala zboží,kde bylo uvedeno dnes objednáte u Vás doma 18.11.Zásilka byla bez problémů 16.11. na doručovacím depu(Jažlovice) a dále?21.11. se mi paní omlouvala,že toho mají moc,chápu,domluvili jsme si termín na pátek 25.11.s tím,že si mám v ten den zavolat po 10:00,jestli je zboží na autě.Ale už ve čtvrtek mi volal řidič,že přijede v sobotu po 9:00 a bude mi půl hodiny předem volat.Čekám,čekám,ve 12:00 jsem volala na zákaznický servis,sdělili mi,že nevědí,jestli je zboží na autě,ale prý těžko,protože v sobotu se palety nedoručují,pro jistotu jsem volala řidiči,který mne kontaktoval,telefon mi říká,litujeme,ale s volaným se nelze spojit.Tak jsem odjela z domova.V 15:00 stál před domem,měl smůlu a já taky.V pondělí 2x kontakt,zase omluva,že píšou urgenci,zavolají zpět,nestalo se.Včera kontakt,pán byl ochotný a snažil se zařídit dnešní dodání.Dnes kontakt,paní neví,jestli je zboží na autě,nelze vůbec domluvit termín,nic.Jen,že napíše urgenci.Tak celý den sedím na prdelce doma. Děs a hrůza.Nikdy více.Vážení přátelé,dvakrát si rozmyslete,jestli zvolit tuto firmu.

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
JaD
30.11.2016
*
*
*
*
*

dnes mi měla být doručována zásilka. Nikdo mi od rána nevolal a nepřišel email, ani SMS. Na stránkách ani není pořádně zveřejněný kontaktní telefon. Když jsem se konečně dovolal na zákaznickou linku, tak mi bylo sděleno že zásilka doručována není a že u ní chybí adresa. To je normální? Jak můžou přijmout zásilku bez adresy a když už ji nemají, tak proč jnebyl kontaktován odesilatel, aby ji doplnil? Nic víc pro mě nebyla slečna na druhém konci drátu schopna udělat, natož se třeba omluvit. Na dotaz co v takovém případě děláte mi řekla že nic neví?!?! Co to je? Toto je poslední zkušenost, kterou s PPL kdy hodlám zažít. S GEIS, GLS... problémy ani v tomto čase nejsou. Oni nejste schopni doručit ani 50% zásilek bez problémů.

Užitečné? ano2 ne0
Nahlásit zneužití
petraaslan33
26.11.2016
*
*
*
*
*

Důrazně varuji vsechny,kdo by si nahodou chteli tuto firmu vybrat pro přepravu zásilky.Absolutne neřeším to,ze zasilku nedovezou v dvouhodinovem časovém intervalu.Ten je tam uveden jen tak pro legraci.Ale nedovezou ji ani ve stanoveny den.A co je nejhorsi?S ledovým klidem napíší,ze adresát nebyl zastižen!A vy klidne můžete sedět doma cely den a čekat jako ten nejvetsi hlupák.Zkratka jste nebyl doma a hotovo.Muzete si preci vzít volno cely tyden a čekat,jestli nahodou milostive zásilku nedovezou jindy.Sama bych si tuto firmu nikdy nevybrala,ale bohuzel je to partner DHL a nemela jsem jinou moznost.Nechapu,ze jeste neskrachovali.Zlata Česká pošta.

Užitečné? ano2 ne0
Nahlásit zneužití
monika.kracmerova
25.11.2016
*
*
*
*
*

Katastrofa. 9 dní mi drží zboží, vyhýbají se komunikaci. Nejsem dle mých informací jediná. Jednoduše neschopnost. Již nikdy více a rozhodně nepočítejte s včasným doručením zboží na vánoce.

Užitečné? ano5 ne0
Nahlásit zneužití
Radek
22.11.2016
*
*
*
*
*

To že napíšou časové rozpětí 2hod. A nikdy se do toho netrefi je standart. Ale již podruhé se netrefili ani do dne. Avizovaný čas 13-15. A nepřijeli vůbec bez jakékoliv zprávy nebo omluvy. Dvakrát jsem si zařizoval volno zbytečně. PPL již nikdy. Zlatá pošta. Termín dodání dodržen vždy, ceny srovnatelné

Užitečné? ano2 ne0
Nahlásit zneužití
blintczz
22.11.2016
*
*
*
*
*

napíšou mi email že balík bude doručován další den mezi 8-18 hodin, a když čekám celý následující den tak mě nijak neinformují a balík nikde.. (y) opravdu radím nikdy nezvolovat ppl dopravu (y)

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
tombastl
21.11.2016
*
*
*
*
*

Víte proč má PPL tady tak nízké hodnocení, protože spokojení zákazníci na internetu nehledají kde by napsali recenzi. Každopádně PPL ani jiné firmy nejsou 100% vždy se může stát chyba a stává se i v jiných firmách a přitom za to někdy ani nemůžou. S PPL mám vcelku dobré zkušenosti a jsem s jejich službami spokojen!

Užitečné? ano4 ne6
Nahlásit zneužití
odběratel
21.11.2016
*
*
*
*
*

Bohužel , bez hvězdičky to nejde , ale PPL si ani tu jednu hvězdu nezaslouží. V době, kdy firmy jsou závislé na rychlosti v plnění svých zakázek, existuje na trhu firma jakou je PPL, kterou absolutně nějaký termín předání zakázky nezajímá. Zásilku mám již dva dny na rozvozovém depu a argument ( operátorky po 4 hod) je , že se již nevešla do auta. Zásilka má 0,5 kg a rozměr cca 20 x 30 x10 cm. PPL JIŽ NIKDY VÍCE.

Užitečné? ano4 ne0
Nahlásit zneužití
Martin S.
17.11.2016
*
*
*
*
*

PPL je příkladná ukázka špatné firmy. Nechal jsem si poslat zásilku, která měla být uložena na jednom z odběrných míst (Žabka - Praha Kodaňská) ráno přišla potvrzující SMS, že zboží bude doručeno na Žabku ten den kolem poledne. Obratem volám řidiči a ptám se, jestli je vše v pořádku a mohu se kolem 18:00 zastavit na Žabce a zboží vyzvednout. Odpověď zněla "jojóó, voni to tam vezou, v pohodě". V 18:10 přijdu do Žabky a paní prodavačky o ničem neví. Telefon na řidiče již nedostupný. Na službě sledování zásilek jsem se dozvěděl, že "Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody doručení na jinou adresu a byla vrácena zpět na doručovací depo". Toto je má již 3. špatná zkušenost s PPL (a 3. zkušenost celkově) a firmě přeji brzký konec. Řidiči jsou lemplové, kteří nejsou schopní se ozvat, když se něco nepovede a na špatné pracovní podmínky by měli reagovat vůči zaměstnavateli a né vůči zákazníkům, kteří to pak odnášejí.

Užitečné? ano7 ne0
Nahlásit zneužití
Přidat hodnocení
  • K Borovému 99
  • Říčany - Jažlovice
  • 251 01
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 10:0020:00
  • Út 10:0020:00
  • St 10:0020:00
  • Čt 10:0020:00
  • 10:0020:00
  • Máme právě otevřeno