Hodnocení firmy PPL CZ

*
*
*
*
*
427 hodnocení
Lonwai7
18.11.2017
*
*
*
*
*

Moje zkušenost se službou PPL je velmi špatná. Nejen, že vám dají nesmyslný limit od-do, kdy si všechny denní úkoly musíte odložit na neurčito. Po tom co zazvonil a prosila jsem ho, jestli by vyjel do 5. patra, protože mě právě vytáhl z vany, už od mikrofonu jsem slyšela remcání. Poté mi velmi nepříjemně před obličej strčil desky k podepsání. Předtím bylo dohodnuto, že balík bude stát 550,- Kč a že lze platit kartou, pán tvrdil opak a ještě zvolil částku 950,- Kč. Bohužel jsem nepředpokládala, že částka bude vyšší a neplatí co jsme s firmou domluvil mu říkám, že nemám u sebe tolik hotovosti. Bez jediného vysvětlení jen s remcajícím šepotem se otočil na patě a odcházel. Žádná skartace podpisu nic takového, další dojednání, vysvětlení kam balík přijde nic.....byla jsem velice šokovaná přístupem a jedno vím jistě, že této firmě se příště obloukem vyhnu.....za mě PPL už nikdy více!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
marije
16.11.2017
*
*
*
*
*

NEPROFESIONÁLNÍ NESPOLEHLIVÁ FIRMA, VČETNĚ NÁSLEDNÉ KOMUNIKACE S CENTREM ZAKAZNÍKŮ...DOUFÁM, ŽE SI BUDU VŽDY MOCT VYBRAT JINOU DOPRAVNÍ SPOLEČNOST!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
marije
16.11.2017
*
*
*
*
*

NEPROFESIONÁLNÍ NESPOLEHLIVÁ FIRMA, VČETNĚ NÁSLEDNÉ KOMUNIKACE S CENTREM ZAKAZNÍKŮ...DOUFÁM, ŽE SI BUDU VŽDY MOCT VYBRAT JINOU DOPRAVNÍ SPOLEČNOST!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
petrsulka
16.11.2017
*
*
*
*
*

V 9 hodin SMS od řidiče čekejte mezi 16-18. Ve 14:30 vyzvedněte si zásilku na nějakém parcel shopu. Stížnost: paní na lince neví, která bije. Prý že to řidič Chlouba nemá ani na dodávce. Omlouvavá se a prý že v pondělí. Povídám, že na ně dlabu a že takové chování nemá ani pošta. Už nikdy více.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Riky
15.11.2017
*
*
*
*
*

Neprofesionální jednání. Již poněkolikáté problém s doručením.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Maximálně  nespokojený
14.11.2017
*
*
*
*
*

Dne 8.11.2017 byl balíček převzat společností PPlL Do dnešního dne tj: 14.11.2017 balíček NEDORUČEN. Dle sledování zásilky jsem se dočetl, že jsem si domluvil převzetí jiný den, pak že jsem nebyl doma, pak že mi zanechali zprávu a že bude doručován další den. Celá týden jsem byl doma i s ženou a NIKDO mě nekontaktoval. Žádná sms, telefon, mail - nic takového. Když jsem napsal stížnost tak jediná odpověď byla - pošlete číslo zásilky pro kontrolu. Toť vše!! Už NIKDY nechci s touto přepravní společností nic mít. Doufám, že taková fy. brzo zanikne. Jsou to obyčejní lháři a dělají si ze zákazníků pr.... .!! Raději si to nechám poslat ČP nebo přes Toptrans.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
svobom28
9.11.2017
*
*
*
*
*

Zadali jsme doručení večer (tzn. 17:00 - 21:00). Zásilku měli doručit v úterý, ozvali se ve čtvrtek, že tedy dneska dovezou zásilku. ve 14:42 telefon, že jsou na místě a kde jsme a že už se dneska vracet nebude. To snad i ta česká pošta je lepší.. :(

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
dusan.siplak
8.11.2017
*
*
*
*
*

Z e-shopu Lidl som si objednal tovar. Celkom 3 balíky - doručenie cez PPL do výdajného miesta.1 balík v poriadku. U ostatných balíkov z neznámeho dôvodu odkladanie doručenia po údajnej dohode so mnou na zmene miesta doručenia. Žiadnu som samozrejme nepožadoval. Nekomunikujú - z mojej strany 3 pokusy o riešenie, žiadna odpoveď. Pokiaľ Lidl E-shop bude využívať PPL, neobjednávam. PPL nedoporučujem.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
lliska
8.11.2017
*
*
*
*
*

Nekominikují, jezdí jak chtějí. Už nikdy více.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Marie
8.11.2017
*
*
*
*
*

Za mě PPL už nikdy

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Přidat hodnocení
  • K Borovému 99
  • Říčany - Jažlovice
  • 251 01
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 10:0020:00
  • Út 10:0020:00
  • St 10:0020:00
  • Čt 10:0020:00
  • 10:0020:00
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce