Hodnocení firmy PPL CZ

*
*
*
*
*
282 hodnocení
karel
28.3.2017
*
*
*
*
*

Smutný příběh. Objednal jsem si mikrovlnku s doručením do parcel shopu, ale PPL bez jakékoli komunikace doručili na jiné místo. Když jsem se ptal zákaznického servisu proč, dostal jsem vysvětlení, že mnou zvolený shop neexistuje :) Protože obyčejný smrtelník se nedostane autem do obchodu, kde moji zásilku nechali, ať si to tam jako vyzvednu, požádal jsem o převezení na dostupnější parcel shop. Manželka natěšená na novou troubu jela zásilku vyzvednout a ejhle, krabice byla obráceně. Na hulváta vzhůru nohama - asi se v PPL rozhodli, že se zbožím pro mě se nebude zacházet podle pravidel. "Naštěstí" v e-shopu, kde jsem nakupoval, spletli barvu a mikrovlnka se musela vyměnit. To už ovšem pěkně z ruky do ruky se standardním prudérním PPL řidičem, který doslova dokopal odvážený balík do auta a odjel. PPL nám byl čert dlužen.

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
Vcelkamr
27.3.2017
*
*
*
*
*

ZÁSILKU OČEKÁVÁM JIŽ OD 3.3.2O17. DO 27.BREZNA POŘÁD NIC. TELEFONOVAL A JSEM AŽ NA CENTRÁLU DO PRAHY A PO DESETI MINUTÁCH JSEM SE DOVĚDĚLI ŽE MI BUDE BALÍK DNES DORUČEN. JE JEDNA HODINA PO POLEDNI A ZASE NIC. VÁŽENÍ PROPLATITE MI USLY ČAS. VENKU JE HEZKY A VY ASI SEDÍTE NA MEZI NEBO VÁM NĚKDO SEDÍ NA UŠÍCH. ROUBIKOVA MARIA ÚSTÍ NAD LABEM

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
karinhancin
27.3.2017
*
*
*
*
*

Dnes v Marianskych Laznich mi umyslne zablokoval cestu ridic v arealu jednoho zavodu, pri prosbe at si couvne o metr(misto mel), ze musim rychle domu z rodinnych duvodu, mel arogantni, vulgarni reci a ze ma jen par baliku. Nastesti to videl ridic kamionu, ktery stal na druhe strane vozovky v protismeru a popojel vpred, abych mohla projet s hlaskou, ze vetsiho k..... nevidel. Na tohoto pracovnika si stezuje vice lidi, nechape, ze je to jeho zamestnani a ne trest.

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
Kamila.brychtova
27.3.2017
*
*
*
*
*

Poprve se ridic neobtezoval zavolat a rovnou vezl balik do depa. Po druhe kdyz jsem objednavala prisel email v sobotu,ze bude doruceno ,nic. V pondeli volam,kdy bude doruceno a slecna,ze nevi, nasledne zadala nasledujici den. Chaos!

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
flidrovaanna
27.3.2017
*
*
*
*
*

Komunikace po webu sice dobrá, ale problém s řidičem - nepřijel v avízovanou dobu, ani se neobtěžoval zavolat, že nestíhá, balíček obratem uložen na úložišti. Po reklamaci na depu mi bylo sděleno, že balíček jistojistě doručí tentýž den, čekala jsem marně, řidič se opět neozval. Nakonec jsem musela pracně sehnat někoho, kdo mi zásilku vyzvedl. Pro mně velká komplikace. Zato na depu byli mrštní a sdělili mi, že řidiči dají finanční postih. To přece není řešení, spíše by firma PPL měla koupit více aut pro rozvoz a najmout více řidičů. Ona to také není žádná legrace celý den jezdit, rozvážet a ještě vše vykomunikovat se zákazníkem.

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
kutil.domaci
22.3.2017
*
*
*
*
*

V Jihlavě si balík na Žabce v ulici Matky Boží nevyzvednete vždy. Většinou systém nefunguje a paní je neochotná a tvrdí, že ona nebyla proškolená a neví co má dělat - balík je na pultu, ale ne v systému, tak nevydá. Je to děs a bída - systém mají údajně nový a tak prý nefunguje. Jako zákazníka mě tento problém fakt nezajímá a tak jsem byl nucen balík nechat přesměrovat ze Žabky jinam a zdržení 3 dny. Nedoporučuji si nechat přeposílat balík na tuto "výdejnu". Nejsem ten den prý jediný co balík nedostal :-(

Užitečné? ano4 ne0
Nahlásit zneužití
su.lenka
22.3.2017
*
*
*
*
*

Já si stěžuji na řidiče PPL. Systém je možná nastaven dobře, ale řidiči, to je kapitola sama pro sebe. Arogantní, nespolehliví, nejsou schopní zavolat, že nestíhají, při mém zavolání jestli to tedy dnes bude nebo nebude se ani neomluví, a že asi zítra a někdo se snad ozve.... Radši si příště připlatím za dražší Českou poštu, ale s PPL jsem skončila. Zajímalo by mě, kde ty řidiče berou.......

Užitečné? ano2 ne0
Nahlásit zneužití
Sabina
22.3.2017
*
*
*
*
*

Špatná domluva, přes webové stránky nic neslo zařídit, řidič se neobtěžoval dat dopředu vedet, takže jsme zbytečne čekali cely den doma, nyní budeme čekat na večerní doručení tak jsme zvědaví. Řidič totálně arogantni, protivny. Tuto společnost už nikdy více.

Užitečné? ano1 ne0
Nahlásit zneužití
Koukalova
21.3.2017
*
*
*
*
*

Katastrofa!! Naposled jsem si nechala doručit balíček od této služby! Nezlobte se na mě, ale aby takhle bylo zacházeno se zákazníkem, který si zaplatí za jejich službu? Napíšou vám, že se dostaví v rozmezí 8 hodin (ne, opravdu nebudu sedět ve všední den doma na prdeli a čekat až mi bude doručen balíček). Dále v sms uvádějí, že pokud by mi čas nevyhovoval, ať je kontaktuji, a když to udělám, tak mě pošlou slušně do háje s tím, že je to pozdě? Já si za tu službu zaplatila!!!! Pokud bych měla čas lítat někde, abych si vyzvedla balíček, tak si to rovnou nechám poslat někam na výdejnu. Už nikdy víc, stačilo.

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
k
18.3.2017
*
*
*
*
*

Dobry den, pridavam se k negativnim reakcim, ridici ani nezavolaji a rovnou balik nechavaji v depu, stim, ze prijemce nebyl doma. Jenze vidim na parkoviste a nikdo tu urcite nebyl a hlavne nevolal ani nezvonil. Pak ridic odpovedel, ze na centrale stiznosti od zakazniku ani neresi. Tak aspon informace pro nas zakazniky, ze radsi budou zivit ridice, ale zakaznik je nezajima. Domluva času nemozna, zase nechaji balik v depu. Mam jiz nekolik takovych zkusenosti. Napoledy mi neco dorucovala tato spolecnost. Preprava v Liberci.

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
Přidat hodnocení
  • K Borovému 99
  • Říčany - Jažlovice
  • 251 01
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 10:0020:00
  • Út 10:0020:00
  • St 10:0020:00
  • Čt 10:0020:00
  • 10:0020:00
  • Máme právě otevřeno