Hodnocení firmy PPL CZ

*
*
*
*
*
313 hodnocení
d.libal
26.5.2017
*
*
*
*
*

jedním slovem hnus

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Lenka.czernottova
25.5.2017
*
*
*
*
*

zásilku doručili do parcelshopu, přitom ja jsem měla zvolenou dopravu na adresu! Byli jsme všichni doma a doručovatel se vůbec neobtežoval zazvonit na zvonek... Rovnou to hodil na sběrné místo

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Tatiana
23.5.2017
*
*
*
*
*

Neni to poprve, ze moje zasilka byla dorucena rovnou na sberne misto, i kdyz jsem si ji objednavala na svou domaci adresu. Kvuli zasilce jsem stravila doma cely den, ale na dvere nikdo nezazvonil i kdyz zvonek spolehlive fungoval (dopravci se radi nevymlouvaji na to, ze klijent byl nepritomny). Podle mne zamestnanci PPL si hodne setri cas a zjednodusuji si praci tim, ze vsechny zasilky rovnou hodi na sberne misto, misto toho aby je pracne rozvazeli domu klijentum. Vypada to, ze nove motto firmy PPL je: at si klijent pro balicek skoci sam nevim kam! My se nepretrneme! Lajdacky pristup k praci a zakaznikum mne po nekolikate sokoval, protoze jsem zvykla ponekud na jinou uroven sluzeb (trvale bydlim ve Francii). Jsem opravdu velmi nastvana a nejspis o sluzby PPL uz nikdy nebudu mit zajem.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
michal.keder
23.5.2017
*
*
*
*
*

Není co řešit, tuhle firmu si rozhodně nevybírejte. Při prvním doručení mi nepřišla sms, na facebooku mi tvrdili, že chodit nemusí na zákaznické lince pro změnu že musí. Druhé doručení se už 9 krát neuskutečnilo i po několikanásobném volání a i když je chyba u nich, tak nejsou schopni situaci řešit jinak, než posunutím doručovacího termínu. Jejich webová aplikace je tak rok 2001, jakmile jednou něco změníte už to nejde změnit znovu a navíc musíte ručně napsat znovu celou adresu, né žadná předvolba se nekoná. Výběr parcel shopu pomocí kliknutí taky neexistuje, asi máte mít otevřené dvě okna a adresu ručně přepsat. Tahle firma by měla zaniknout

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
haile
22.5.2017
*
*
*
*
*

PROSÍM UŽ NE PPL, někdy nevolají, zásilky posílají předem zpět odesílateli, jindy je nechávají padesát kilomětrů daleko v depu, jindy je vozí týden v autě...NIKDY NIC NEBYLO DORUČENO BEZ PROBLÉMŮ. TOTÁLNÍ DORUČOVACÍ ODPAD! Zlatá pošta!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
PPL UŽ NIKDY
21.5.2017
*
*
*
*
*

Opravdu nejhorsi dorucovací sluzba. Chovani dorucovatelu (ridičů) je arogantni a drzé konkretně toto tel. čislo 420 725 435 675. Doporucuji rozhodne jinou spolecnost. Nez ppl radeji cs postu.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano5 ne0
Jaroslava
19.5.2017
*
*
*
*
*

Žádná hvězda do hodnocení, neochota vyhovět těžce invalidnímu člověku uvázaného na vozík, byť byl on sám ještě minulý rok profesionální řidič. Chybí lidskost zaměstnanců. Bez povinné hvězdy toto hodnocení neodejde, ve skutečnosti ji beru zpět.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne0
petrabohemica
13.5.2017
*
*
*
*
*

Nepředstavitelná arogance ! V dohodnutý termín nikdo nepřijel, poté mi bylo vysvětleno, že zapomněl ? Zboží za 40.000,- Kč někde lítá ....HRŮZA

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano7 ne0
Marek Doroba
13.5.2017
*
*
*
*
*

I při opětovných stížnostech na infolinku a jejich přislíbení o dodání zásilky, opět nedodání v v termínu. Po třetí stížnosti, že mi opět nebylo zboží doručeno do 17.00 hod jak mi bylo přislíbeno infolinkou mi pracovnice infolinky velmi "jasně" sdělila, že sice mi to slíbili, ale že rozvozy mají normálně do 18:00 hod a měl jsem být přítomen. Takže stížnosti na konkrétního řidiče jsou zamítnuty, protože pak už vám balík nikdy nedodá. Tak jim prosím dávejte úplatky, svačiny a balíky si nechávejte posílat jen na depa odesílatele a tam si pro to jezděte a proboha už vůbec si nestěžujte, že vám něco nedodal a nedal ani vědět, jinak dopadnete jako já a balím vám nedodá a z info linky PPL se dozvíte, že jste měl na místě kempovat non-stop, protože slíbený čas je jen informativní. Také si dejte pozor na vhozená oznámení do schránky, že jste nebyl zastižen i když jste byl na místě a schránku na firmě nemáte. Prostě opět chyba zákazníka ! Omlouvám se tedy tímto celé společnosti PPL, že jsem si dovolil přes jejich společnost poslat a zaplatit dopravu. Fakt se omlouvám, příště už si dám opravdu pozor, abych je s tím neobtěžoval. Také se moc omlouvám infolince PPL, že jsem si dovolil prudit se stížnostmi a že jsem naštval pracovnicí infolinky tak, že musela až zvednout hlas, abych pochopil, že 17:00 hod je vlastně 18:00 hod.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano8 ne0
jlebruskova
12.5.2017
*
*
*
*
*

Jako velká nespokojenost objednám si denní doručení balíku a přijde mi SMS že dorazí mezi 17:00 až 21:00 po telefonu s řidičem si říkám mají toho hodně tak svůj program překopu....A ejhle ta drzost oni vůbec nepřijedou vůbec nedají vědět že nepřijedou tohle není profesionální jednání už přes vas nic neobjednal jelikož jsem to potřebovala do Pátku 12.5.2017 a tak to mělo být i doručeno pokud nestihate tak posilte tým a pokud nedokáže dodržet vámi daný termín tak pak už přes vas nikdy nic neobjednam

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano6 ne0
Přidat hodnocení
  • K Borovému 99
  • Říčany - Jažlovice
  • 251 01
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 10:0020:00
  • Út 10:0020:00
  • St 10:0020:00
  • Čt 10:0020:00
  • 10:0020:00
  • Máme právě otevřeno