Hodnocení firmy PPL CZ

*
*
*
*
*
196 hodnocení
Zuzana
27.9.2016
*
*
*
*
*

Vybrala som si doručenie balíku odpoledne 17-21:00 hod. Prišla mi sms, že mi dnes balík doručia, o 12:00 mi volá vodič, že čaká pred barákom na moju poznámku, že som využila možnost a vybrala si dodanie večer odpovedal štýlom hmm jaj to ste vy tak to už dnes nestihnem. Ozvem sa zajtra. OK za 5 minút volá operátorka, že jej to je ľúto či by zásielku nemohli doručiť mne do zamestnania ďalší deň doobeda, ok bola milá mne to nerobilo problém. Ďalší deň volá chlap, že kam to vlastne chcem a že teda niekedy cez deň dojde, pýtam sa ho na čas aspoň približný lebo keď je človek v práci vačšinou nie je celú pracovnú dobu schopný odísť od práce nevedel. Informovala som ho že v čase obeda v práci nebudem a on na to že si mám teda rozmyslieť či chcem obed alebo balík. Načo poskytujú službu ktorú nie sú schopný poskytovať. Vodič bol drzý a stále sa na niečo vyhováral, neviem či svoj balík ešte niekedy uvidím, jedina chyba bola platiť ho dopredu. PPL už nikdy viac

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
sthroodle
23.9.2016
*
*
*
*
*

Nedal bych zadnou hvezdicku, kdyby to slo, schopnost teto spolecnosti zvorat predani zasilky je totiz neuveritelna. Zasilku z Nemecka vratili zpet kvuli tomu, ze adresa neobsahovala moje telefonni cislo. Dejme tomu, ze jsem ochoten prijmout fakt, ze bez telefonniho cisla pri znalosti adresy zasilku nedoruci, nicmene jiz behem par hodin po prijeti me zasilky jejich systemem jsem psal email s mym telefonnim cislem a byl ujisten o tom, ze ho k me adrese priradi. Nic takoveho se nestalo. A to jsem na jejich placenych zakaznickych linkach v nasledujicich dnech utratil celkem nejakych150Kc (podle me naprosta nehoraznost uctovat si za to penize), abych pomohl s dohledanim balicku. Jednotlivi operatori mi davali protichudne informace o tom, kde se nachazi, na emaily nereagovali, az kdyz jsem do kopie zadal adresu generalniho reditele, mohli se najednou ve sve snaze pretrhnout. Malo platne, balicek se vratil do Nemecka a ke mne doputoval se zhruba 14 dennim zpozdenim s jinym prepravcem (po zaplaceni noveho postovneho). Ted jsem si nedopatrenim objednal opet pres PPL a uz ted vidim, ze se predani lehce komplikuje. Behem dneska se mi mel ozvat kuryr SMSkou a domluvit se na doruceni. Nic takoveho se nestalo, navic Balicek jsem si ovsem nechal dorucit do PPL ParcelShopu. Podle sledovani je zasilka teprve na svozovem depu... Priste se vyhnu jeste vetsim obloukem

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
joe.1
16.9.2016
*
*
*
*
*

Již podruhé se mi stalo, že společnost PPL nedoručila balíček kdy měla. Poprvé ho řidič zapomněl na depu a sliboval, že ho přiveze druhý den do 12.00 hod. Přijel v 16.00 hod. Ve druhém případě ho měli podle vlastních stránek doručit do 18.00 hod. a večer se tam objevilo, že nebylo doručeno z důvodu nezastižení adresáta, což nebylo pravda. Zákaznická linka ani jednou nijak nereagovala a slečna tam asi sedí jen na okrasu. Již nikdy více PPL.

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
Ondrej Brtnicky
10.9.2016
*
*
*
*
*

Kurýr byl pěknej šašekl!vůbec se se mnou nebavil jasně jsme provedl změnu na webu PPL že chci večerní závoz kurýr že přijede v deset odpovědel jsem že jsem mimo město tak že mi to nechá na zasilkovně ve vedlejší vesnici! já si zaplatil přepravu ke mě domů!!!!!!!!!!!!! s PPl už nikdy víc!!!!!!!!!

Užitečné? ano0 ne0
Nahlásit zneužití
krystofsvist
10.9.2016
*
*
*
*
*

No tak jsem si objednal 3 kg proteinu a řekl jsem si že zkusím PPL. Objednal jsem zboží ve Středu 7. 9. 2016 s garancí doručení do 48 hod. Nechal jsem si balík doručit do Libereckého Parcel shopu Žabka. Během sledování jsem si všiml tohoto: Datum a čas Status 8.9.2016 15:07 Zásilka přijata od odesílatele do systému PPL. 9.9.2016 6:00 Zásilka se nachází na doručujícím depu. 9.9.2016 6:00 Zásilka se nachází na nesprávném depu. 9.9.2016 9:37 Zásilka se nachází na vstupním depu. 9.9.2016 14:00 Zásilka je doručena na ParcelShop. Přišel mi E-mail že je zásilka doručena do mnou zvoleného Parcel shopu a tak jsem pln očekávání otevřel odkaz Parcel shopu kde je údajně můj balík. Čekalo mě milé překvapení když jsem se dozvěděl že se zásilka nachází v nějakém Parcel shopu v Hodoníně a že si mám prý zásilku co nejdříve vyzvednout. Takže momentálně se snažím vyřešit problém s touto neschopnou firmou a můžou si být absolutně jistí že víckrát jejich služeb nevyužiji. P.S. Doufám že váha balíku je pouze orientační protože balík který mi byl doručen na druhou stranu republiky údajně váží 2 Kg což je trochu zvláštní když jsem objednával 3 Kg proteinu.

Užitečné? ano3 ne0
Nahlásit zneužití
fill027
9.9.2016
*
*
*
*
*

Mnohem lepší dopravce, než Česká pošta. Balík dorazil vždy v krátké době, byli jsme včas informováni a vše dorazilo v pořádku. Vše k plné spokojenosti zákazníka.

Užitečné? ano4 ne1
Nahlásit zneužití
Nina
8.9.2016
*
*
*
*
*

Dobrý den, už nikdy více nezvolím službu PPL. Objednala jsem si balík, s tím, že mi přišel email o doručení následující den. Druhý den večer jsem se podívala na sledování zásilky proč mi balík nepřišel a bylo tam napsáno "Zásilka nebyla doručena z důvodu neúplných či neplatných údajů potřebných pro doručení." Vše jsem zkontrolovala a adresa i vše ostatní bylo v pořádku. Poslala jsem email s dotazem co se stalo a přišla mi druhý den odpověď, že mi balík dnes doručí. Očekávala jsem, že mi balík přijde a odpoledne přišla sms, že balík mám k vyzvednutí v parcel shopu, ačkoliv měl přijít domů. Navíc bylo napsáno, že jsem si parcel shop zvolila sama ovšem nic takového jsem neudělala. Po vyzvednutí balíku, jsem zjistila že vše i adresa bylo na balíku dobře. Balík vážil přes 8 kg. Očividně, byl pan řidič natolik líný, aby dovezl balík, že ho tam nechal bez námahy. Už v životě nevyužiji služby PPL a nedoporučuji ani nikomu jinému! Nejhorší přepravní spol. v ČR.

Užitečné? ano2 ne0
Nahlásit zneužití
filip1ruml
7.9.2016
*
*
*
*
*

Ze všech stránek je tato přepravní společnost velká katastrofa. Vždy se budu této přepravě vyhýbat a už nikdy ji nevyužiji jako odesílatel ani jako přijemce. Všem doporučuji to samé :-)

Užitečné? ano5 ne0
Nahlásit zneužití
misak.misa96
6.9.2016
*
*
*
*
*

Zboží objednané 31.8. a až po několika telefonátech a neustálého urgování aby zásilku doručili mi zásilka 6.9. přišla. Opravdu jako přepravní společnost už PPL nikdy.

Užitečné? ano1 ne0
Nahlásit zneužití
kamja
31.8.2016
*
*
*
*
*

Dnes jsem čekal celý den doma na vyzvednutí zásilky a večer jsem se dozveděl, že mi řidič prý volal a já mu řekl, že jsem si nic neobjednal. Řidič je prý spolehlivý a nikdy nic takového neudělal a nevěří, ze by lhal, čili lžu já. Jo a prej to má uložený v telefonu, kterej ppl nemonitoruje, čili nejspíš jen vytočil moje číslo a hned položil :D doufám, že vodafone umí dělat výpis příchozích hovorů a uvidíme kdo se zasměje naposled. jinak klidně zkuste ppl, je to změna a rozproudí vám to krev :D

Užitečné? ano1 ne0
Nahlásit zneužití
Přidat hodnocení
  • K Borovému 99
  • Říčany - Jažlovice
  • 251 01
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 10:0020:00
  • Út 10:0020:00
  • St 10:0020:00
  • Čt 10:0020:00
  • 10:0020:00
  • Máme právě otevřeno