Hodnocení firmy PPL CZ s.r.o.

*
*
*
*
*
166 hodnocení
null
25.6.2016
*
*
*
*
*

Objednal jsem si zboží. Jeho váha byla přes 10 kg. Přišlo mi oznámení, že PPL převzalo balík do přepravy a že váží 4,3 kg. Začal jsem se pídit kam se ztratilo víc jak 6 kg. U odesílatele zavládlo zděšení, jestli skladník něco nepopletl a vše důkladně zkontrolovali. Z PPL mi odpověděli, že balík váží 4,3 kg. Když jsem jim napsal, že číslice znám a tato informace byla již v automatické zprávě a že se neptám na hmotnost ale na rozdíl hmotnosti, odpověděli mi, že na záznamu z kamery je vidět, že vážení proběhlo standardně a že tedy zásilka váží 4,3 kg. Zatím zásilka dorazila. Vážila přes 10 kg, byla originálně zabalená a nepoškozená. Na dotaz, jak je možné, že standardní vážení bylo s rozdílem větším než 6 kg mi již ani neodpověděli. A jedna perlička na závěr. V den doručení mi v 10 hodin přišla SMS, že zásilka mi bude doručována mezi 9 a 11 hodinou. Takže SMS přišla hodinu po prvním možném termínu doručení. Odesílateli jsem doporučil využívat i služeb České pošty. U ní se mi ještě nestalo, že bych byl nespokojen. PPL - nikdy více!!!

Užitečné? ano1 ne0
Nahlásit zneužití
Lenka
21.6.2016
*
*
*
*
*

Naprosto příšerná zkušenost. Nikdy víc!

Užitečné? ano1 ne0
Nahlásit zneužití
Nika
21.6.2016
*
*
*
*
*

Už nikdy.. V 10:01 mi přišla sms, že mi bude přepravce doručovat balíček mezi 9-11 hodinou. Řidič mi zvedl telefon až napodruhé s tím, že se balíček už snažil doručit v půl deváté a nikdo nebyl doma. Chtěla jsem se domluvit na jiný den, načež mi naštvaně sdělil, že neví kdy, pak ze sebe vysoukal, že den si můžu zvolit, ale v žádném případě čas a že mi neřekne, jestli to půjde a že když mě doma nezastihne, tak zásilku posílá zpět. Systém úpravy doručení není úplně dokonalý - v 9 hodin večer předchozí den mi přišel email s tím, že údaje k doručení mohu upravit do 4 hodin ráno (a samozřejmě emaily takhle pozdě nekontroluji, takže žádná úprava reálně možná nebyla). Směšné mi přijde zasílání sms o dvouhodinovém okně doručení, když jej řidiči nerespektují a ani se neobtěžují zvedat telefony. Naprosto mě odradilo jednání řidiče, který byl neochotný, podrážděný a ani se neobtěžoval pozdravit nebo říct "nashledanou" a drze vypnul telefon. Kontakt na řidiče je 725459411 (Slavik). Po ukončení telefonátu jsem se rozhodla, že si zásilku raději nechám doručit do PPL ParcelShopu a doufám, že vyzvednutí proběhne bez problémů. Nikdy jsem neměla s doručováním balíčků problém a příště raději zvolím Českou poštu, která na Praze 6 funguje bez problémů. Tohle je moje první zkušenost s PPL, kterou už nehodlám opakovat.

Užitečné? ano2 ne0
Nahlásit zneužití
zapletalovav
11.6.2016
*
*
*
*
*

Dnes avízovaná zásilka s dodáním mezi 9-11 hod, v 16 hod email, že jsme nebyli zastiženi. Doma byla 4 členná rodina...Volala jsem řidiči, posílala sms, ale bez reakce. Prosím podnikatele využívající jejich služby, aby brali ohled na nervy svých zákazníků a nepoužívali k doručení PPL. Ráda si připlatím za solidní dopravu.

Užitečné? ano2 ne0
Nahlásit zneužití
VARAKOVA.N
1.6.2016
*
*
*
*
*

HROZNÁ ZKUŠENOST BALÍK OTEVŘENÝ,OBSAH ROZTLUČENÝ,AROGANTNÍ CHOVÁNÍ P.ŠKRLY...KTERÝ BALÍČEK PŘEDAL A VELMI DOBŘE VĚDĚL V JAKÉM JE STAVU A NEZDRÁHAL SE ZBALIT PENÍZE I S DÝŠKEM A JEŠTĚ SE CHOVAL JAKO DAREBA

Užitečné? ano3 ne0
Nahlásit zneužití
jita04
1.6.2016
*
*
*
*
*

Dnes měl přijít balíček pro dcerku ke dni dětí,přišla ráno od řidiče sms že balíček bude doručen dnes od 10-12 hod.Když ve 12,30hod se nic nedělo volala jsem řidiči 4x!Telefon nevzal.Na infolince paní volala řidiči který řekla že už tam byl zvonil ale nikdo neotevřel.Mimochodem zvonky se nám teprve dělají ani na jednom není jméno !A když mi posílala sms tak to znamená že číslo na mě má.Děkuji společnosti PPL a panu řidiči Šimáčkovi že naší dcerce připravili krásný den dětí!Do ted čekám na vyjádření je 15.20hod a stále nic.Jestli tyto recenze čtou také podnikatelé,tak prosím aby přehodnotili výběr dopravce.Po této zkušenosti budu koukat a řídit se jiným dopravcem než je PPL.

Užitečné? ano4 ne0
Nahlásit zneužití
kopeckyvl
1.6.2016
*
*
*
*
*

Již poněkolikáté balík doručen za 48hodinách po trapných výmluvách termín doručení celý den lépe používat jiné dopravce např.DPD.

Užitečné? ano4 ne0
Nahlásit zneužití
karel
20.5.2016
*
*
*
*
*

Balíček jsem vysledoval na základě čísla od odesílatele z Německa. Na trackingu PPL se psalo, že kvůli neúplné nebo chybné adrese nemohl být doručen, stejně to popisovala i operátorka. Když se mi ho nakonec podařilo získat, místo patrně již plánovaného odeslání zpět, byla na něm samozřejmě bezchybná adresa v plném znění.

Užitečné? ano2 ne0
Nahlásit zneužití
petkaneumannova
20.5.2016
*
*
*
*
*

KATASTROFA UZ NIKDY VICE PPL

Užitečné? ano4 ne0
Nahlásit zneužití
Pavel
20.5.2016
*
*
*
*
*

Jak již tady někteří píší, tak bych taky za sebe dal mínus pět hvězdiček. Balík dorazil otevřený, zboží poškozeno, na reklamacích telefony raději neberou. Ohledně vyřizování jsem již asi pětkrát uváděl jiný telefon, než ten co byl na balíku, ale nějak jim to tam nefunguje, protože stále volají na číslo z balíku. Kdybych měl možnost si to nechat poslat přes někoho jiného, tak bych to stoprocentně udělal, ale bohužel nebylo na výběr. Společnosti PPL už se budu raději vyhybat, protože toto už fakt znovu zažít nechci.

Užitečné? ano1 ne0
Nahlásit zneužití
Přidat hodnocení
  • K Borovému 99
  • Říčany - Jažlovice
  • 251 01
  • mapa

Kontaktní osoby